Selasa, 13 Disember 2011

Kelip-kerdip mata...

Naper pilih tajuk ne erkk..sbb aku asyik kelip kerdip mata sbb nak kurangkan rasa sakit kepala..hahaha..itu punca tajuk tu jadi pilihan...

Lately kesihatan tak menentu...dgn serangan sakit saraf di bahagian lengan kiri buat tido mlm memang tak pernah nyenyak, bila sakitnya dah maksima memang aku ke hulu ke dengan harapan darahku mengalir baik ke lengan kiri...bila kesakitan tak tertahan pasti lengan kiriku mengecil sepertinya kecut tak berdarah. Doktor kata ada masalah sarap di pergelangan tanganku.. Gara2 aku angkat dumbell ker..tak mungkinlah..sblm ne pun dah terbiasa aku dn dumbell tu...

Bila teringan kata kawan2 tentang sakit dan kebas di tangan kiri, membuatkan aku rasa gerun..mana taknya di kaitkan dgn sakit jantung...tanda2 serangan stroke...macam2 andaian dan komen...membuatkan kepalaku jadi makin pening. Bagaimana cara nak ku selesaikan sakit di lengan kiri ku ini..ubat dah habis 2 tahap dah..masih gak x sembuh...urut?..dah 2 kali dah berurut..pun masih sama gak....

ku biarkan tergantung dululah cerita ini....nnt sambung lagi...hehehhe...nak keluar g pejabat pos kejap...

1 ulasan:

FerioBiru berkata...

elok jumpa pakar... ada rawatan yg sesuai utk saraf...


glitter-graphics.com

Tinggalkan pesanan anda di sini...